پرستار کودک و نظافت منزل

فرستادن پرستار برای نگهداری کودک و نظافت منزل

پرستار کودک و نظافت منزل

فرستادن پرستار برای نگهداری کودک و نظافت منزل

پرستار کودک

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۶ ب.ظ

 تکامل دوره ی خردسالی، تکامل بیولوژی، تکامل در بّعد روانی – اجتماعی، تکامل اخلاقی، آماده کردن کودک و … توضیح می دهد.

سالیان خردسالی نقش مهمی در تکامل تصویر ذهنی از بدن دارد . با  درک زیاد زبان ، خردسالان تشخیص می دهند که افراد دارای ظاهر مطلوب و نامطلوب هستند . آنها به تفاوت رنگ و پوست و هویت نژادی پی برده ونسبت به یادگیری پیش داوری ها و تبعیض ها حساس می باشند . آنها نسبت به مفهوم واژه هایی مثل خوشگل یا زشت آگاه هستند و به عقیده دیگران در مورد ظاهر خود واکنش نشان می دهند . در ۵ سالگی کودکان جثه خود را با همسالان مقایسه می کنند و می توانند از بلندی یا کوتاهی آگاه شوند ، به خصوص اگر دیگران او را به عنوان ( خیلی بزرگ ) یا ( خیلی کوچک) نسبت به سن اشاره کنند .

علی رغم پیشرفت در تکامل تصویر ذهنی ، درک خردسالان از سرحد بدنی ( مرزهای بدن ) و آناتومی درونی ضعیف می باشد . تجربیات غیر منتظره ترسناک است ، به خصوص آنهایی که می توانند آسیبی به پوست وارد کنند ( مثلاً ترزیقات و جراحی ) . آنها از اینکه پس از آسیب به پوست ، خونشان به بیرون نشت خواهد کرد ، هراس دارند . بنابراین استفاده از بانداژ امر حیاتی در مراقبت از خردسالان می باشد .

نظرات  (۲)

۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۴:۲۸ samaneh mohamadianfar

خییییلی خوب بوووود عزیزم😘😘😄

مطالب خیلی خوبی داشت.

عالی بود واقعا👍

😘😘😘

❤❤❤

🌹🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی